مسیر اونس طلا عوض خواهد شد؟

دومین هفته نزولی طلای جهانی رقم خورد و با ریزش 5 دلاری انس در هفته گذشته بازارهای مالی، انس طلا به زیر سطح 2500 دلاری رفت.

نمایش ویدیو درباره مسیر اونس طلا

طلای جهانی که به دلیل کاهش معاملات آسیایی در روزهای دوشنبه و سه شنبه نزولی بود، در روز چهارشنبه به سطح 2500 دلاری نزدیک شد و در روز پنجشنبه و جمعه و قبل از انتشار گزارش حقوق و دستمزدهای غیرکشاورزی آمریکا تا سطح 2525 دلاری بالا رفت که البته این صعود پایدار نبود و انس مجددا به زیر سطح 2500 دلاری بازگشت و با عدد 2497 دلار برای هر انس به کار خود در هفته گذشته بازارهای مالی پایان داد.

از 14 تحلیلگری که در نظرسنجی کیتکو شرکت کرده اند، 4 نفر هفته پیش رو را صعودی و 7 نفر آنرا نزولی پیش بینی کرده اند و 3 نفر نیز بی طرف هستند. در نظرسنجی آنلاین کیتکو نیز 177 نفر شرکت کردند که 100 نفر این هفته را صعودی و 29 نفر آن را نزولی پیش بینی می کنند و 48 نفر نیز بی طرف هستند

شان لاسک که به صعود طلا در بلندمدت خوشبین است، این هفته را نزولی پیش بینی کرد و گفت: به نظر من طلا انرژی لازم برای صعود بیشتر را ندارد و فعلا عقب نشینی خواهد کرد. دارین نیوسام نیز هفته پیش رو را نزولی پیش بینی کرد و گفت: با توجه به وضعیت نمودار طلا و قدرت بیشتر فروشندگان، من هفته پیش رو را نزولی پیش بینی می کنم ولی با کاهش نرخ بهره انس طلا مجددا صعودی خواهد شد.

به نظر شما مسیر اونس طلا چگونه خواهد بود؟

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × سه =